Laatste dag in Costa rica.

25 maart 2015

Vanochtend in 3 uur over een prima weg van Ojochal naar La Garita gereden. Daar de koffers uitgeladen en een uur over een mooie weg naar de Poas Vulkaan. We wisten dat je dit eigenlijk heel vroeg moet dien, omdat de krater anders in de wolken ligt, maar wilden het er toch op wagen, het leek helder. Daar aangekomen, was het toch een en al nevel, stukje gelopen, wel het nabij velgen kratermeer gezien. Vervolgens gelunched, binnendoor, een uur,naar Sarchi gereden, een dorp dat bekend staat om zijn meubels, houtsnijwerk en beschilderde ossenkarren. Daar nog wat kleine souvenirs gekocht en terug naar ons hotel. Via de  Walmart, die we hadden gezien bij onze autoverhuurder vlak in de buurt, om een handbagage koffertje erbij te kopen , zodat onze inkopen ook mee naar huis kunnen. In het hotel gegeten en de koffers gepakt. Morgen naar Miami, waar we verder niets doen, zo snel mogelijk richting Orlando en onderweg nog een motel scoren. We zien wel waar we terecht komen

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl