1 nov Jeffrey's bay

2 november 2016

1 nov - 2 nov . Jeffrey's bay is een echt surf stadje, veel surf gerelateerde outlets en leuke eettentjes. Nadat we aangekomen waren besloten we wat rond te wandelen want de stroom in ons appartementen complex was uitgevallen. Overigens hadden we een upgrade gekregen naar sea view zodat we een goede recensie zouden achter laten op TripAdvisor . Wij denken echter dat ze de congresgangers een beetje gelijke kamers wilden geven. Maakt niet uit, het was een joekel van een appartement , 3 slaapkamers , 2 badkamers , veel te groot voor ons. Het balkon met uitzicht op zee was prachtig, maar je waaide er weg, het was 21 graden en zeker windkracht 5. Maar ja de wandeling dus, leuk, maar daar was ook de stroom uitgevallen, dus niet even een koffie ergens drinken. Dus naar een boek lezen in het appartement. Toen we wilden gaan eten in een tentje vlakbij, bleken de 3 op loopafstand allemaal om 5 uur dicht te zijn gegaan, dus toch weer met de auto en in een heerlijk surf thema restaurant Nina's terecht gekomen, met een kaart waar we wel een maand lang van zouden willen eten , zo gevarieerd , maar niet veel gedaan beleefd dus. Vandaag op weg naar the crags , net boven nature valley , de terugweg langs de kust . In ons onderkomen daar weer geen WiFi . O ja , vanochtend wel even lekker op het strand gejogd