7- 11 november Kaapstad

11 november 2016 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Op 7 november hebben we nog een tochtje vanuit melkbosstrand naar paternoster gemaakt, via west coast nature reserve. Die avond zonsondergang bewonderd in bloubergstrand.

Op 8 november eerst naar Kirstenbosch botanic Gardens, ingecheckt in ons hotel in Kaapstad en 45 min naar het V&A waterfront gelopen , daar rond gekeken en gegeten.

Met de taxi terug naar het hippo boutique hotel.

Op 9 november een rondrit gedaan met de hop on hop off bus, kasteel bezocht en een rondvaart door de haven bij V&A en een sunset bustocht naar Signal Head.

Op 10 november weer met de bus, in de ochtend een bezoek aan de oudste wijngaard (300 jr) van ZA , groot constantia en daarna zouden we naar Robben eiland . Maar daar aangekomen , bleek de tocht niet door te gaan, te veel wind. Dus in plaats daarvan een wandeltocht met gids door Bokaap gemaakt en kaartjes voor de dag erop bemachtigd .

op 11 november naar het cape town heart museum geweest, we mochten aanschuiven bij een klas kinderen (6 th grade) interessant over de eerste hart transplantatie. Daarna alsnog naar Robbeneiland.

Morgen de laatste dag, we genieten nog even van het heerlijke weer en maken nog een rondje kaap

1. Niels:
    8 december 2016
    Leuk die kerstboom in de stad!
    En leuk die schoolrondleiding door de oude medische wereld! Vast erg leerzaam. ;)