Naar het indianenreservaat

13 maart 2015

Deze keer wel wat foto's. Met een busje eerst naar de sjamaan om uitleg te krijgen over de plaatselijke gebruiken en een reinigings ritueel te ondergaan. Vervolgens naar een huis van een indianen gezin, dat cacao verbouwt, chocolade maakt en veel wist van de medicinale werking van planten. Veel tijd doorgebracht , ook geluncht . Daarna weer een stukje met het busje en een afdaling gemaakt naar een waterval. Vandaag alleen regen toen we bij de shjamaan binnen zaten, dus prima.

1. Trix:
    14 maart 2015
    Hoi Marianne en Paul,
    Het ziet er allemaal lekker groen uit! Mooi land en leuk zo jullie verhalen en belevenissen "mee"te maken.
    Hier alles rustig. Hawa en ik bezoeken de poezen regelmatig, ze zijn niet onder de indruk van ons, hoewel ze gisteren toch maar eens kwamen kijken wat ik nu eigenlijk deed! Misschien dat ze toch uit hun winterslaap beginnen te ontwaken.
    Het weer is hier redelijk stabiel. Overdag temperaturen van zo'n 9 tot 15 graden, dus best uit te houden. Je ziet de natuur wakker worden. Tegen de tijd dat jullie terug zijn zal alles wel uitgelopen zijn. Heel veel groetjes vanuit Best. Vanavond surprise party voor papa en vanochtend eerst naar de Hiswa met de kinderen, dus weer een gezellig dagje.