Gearriveerd in costa ricaa

11 maart 2015

gisteren via een rustige treinreis door een besneeuwd landschap van new york naar Baltimore. Daar met de shuttle naar John Hopkins en vervolgens te voet naar daphne's kamer. Daar de koffers gelaten en even naar de werkplek gelopen. Haar begeleiders vonden dat ze de dag wel verder met ons kon doorbrengen, dus dat hebben we gedaan. Ze hebben daar een mooi systeem van gratis bus routes, die om 10 minuten zouden moeten rijden, dus Hollanders als we zijn.... Helaas was er 1 vertraagd, zodat het bijna een half uur duurde en zat er daarna maar een paar minuten tussen. Maar op zich een prima systeem. Geluncht bij de cheese cake factory, heel verantwoord hoor, niet 1 van de 50 verschillende taarten als toetje genomen, dat bewaren we voor een volgende keer. Niet normaal de keus en grootte van de punten die daar in de etalage stonden. Volgende keer maak ik wel een foto. Lekker in het zonnetje , 15 graden, rondgelopen en de inner harbor area verkend. Met wat kussens en sprei in de taxi terug naar de kamer, en bij Daphne in de buurt bij een aardige Filippijn een hapje gegeten. Vanochtend vroeg op , met een ueber taxi naar het vliegveld, rustige vluchten en uiteindelijk in costa rica beland. De shuttle naar de autoverhuur liet even op zich wachten en de beschrijving van de route naar ons overnachtingsadres liet ook te wensen over, zodat we uiteindelijk tegen 4 uur plaatselijke tijd aankwamen. Te laat om nog een uitstapje te maken, want om 6 uur is het donker. Dus heel rustig bij het zwembad bijgekomen van de hectiek van de afgelopen dagen. Morgen op naar Wendy in puerto viejo. Helaas heb ik nog geen manier gevonden om mijn camera foto's op de iPad te krijgen, maar Daphne heeft een paar fraaie exemplaren op Facebook gezet