3 december van Underberg naar winterton

3 december 2015

Vandaag een reisdag met niet veel bijzonderheden. Het leek mooi weer te worden, maar al snel sloeg het om naar mist, bewolking en uiteindelijk om 4 uur, vlakbij ons laatste verblijf, in hevige regen en onweer. De tocht vIel wat tegen, mede door het weer, maar ook omdat de route die we hadden  gepland minder leuke plaatsjes aan deed dan we verwacht hadden. Op de eerste dag hadden we de highlands meander met leuke dorpjes, waar je van alles kon kopen en leuke restaurantjes. Hier aan de midkands meander lagen ze steeds van de weg af, gelukkig wel 1 leuk en lekker stekje voor de lunch pigly Wigly genaamd, niet lang na het Mandela museum. Dat was het hoogtepunt van vandaag, kun je nagaan. Ze bouwen aan een echt mooi museum, nu was het tijdelijk en er staat een heel mooi kunstzinnig gemaakt sculptuur. Inmiddels op ons laatste adres aangeland. Ardmore guesthouse , 25 km buiten winterton. Morgen hopelijk mooi weer, zodat we een wandeling kunnen maken en rotstekeningen kunnen bekijken